Saturday, March 03, 2007

Ideetjes over karakter

Ik wil het kind een eigenschap geven zodat het wel met de omgeving bezig moet zijn.
Misschien kan het kind iets verloren zijn, of wil het iets verstoppen.
Ook wil ik wat met omgevingsgeluid gaan doen.
De toeschouwer krijgt alleen audio geluid te oren (van gedachten en omgeving) maar daar kun je natuurlijk ook al veel mee vertellen.
Als het kind b.v. in een plas stampt of met een stok of krijt tegen palen slaat of langs muren schuurt weet de toeschouwer precies waar het kind liep en wat het deed zonder dat je daar direct uitleg aan hoeft te geven.
Het karakter van het kind moet ik nog bepalen.
Ik wil eerst kijken wat ik het kind wil laten doen zodat het zoveel mogelijk contact heeft met de omgeving van de wijk.
Daarna pas ik het karakter van het kind daarop aan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home